Konkurranse
Vinnar av skrivekonkurransen er kåra!
Nærare 300 elevar har teikna eller skrive om håp for framtida. Ein klasse fekk 2000 kr i premie. Åtte elevar har fått anten bokpakke eller abonnement på Framtida Junior. Nokre av tekstane vil etter kvart bli publiserte på framtidajunior.no.
Vinnarklassen er:
7. klasse ved Lone skule i Bergen.
Her kan du lese meir om dei.
Nora Erikstad, 6. trinn, Askvoll skule
Nadya Soqullio Gudvangen, 7. trinn, Aurland barne og ungdomskule
Heidi Uggedal, 6. trinn, Søvik skule
Vinjar Krogsethagen Ringstad, 6. trinn, Søvik skule
Emma Trædal Hovde, 7. trinn, Frøyland skule
Joel Andreas Aadland, 5. trinn, Danielsen barne og ungdomsskule på Sotra
Annabell Østebø, 7. trinn, Ogna skule
Tobias Skjelstad, 6B, Landro skule
Årets oppgåve var:
Skriv ein tekst eller lag ein teikneserie om korleis du ser for deg heimplassen din i år 2050. Kva trur du vil forandra seg frå korleis heimplassen din er i dag? Og kven må ta ansvar for at heimplassen din skal vera best mogleg i framtida?
Du kan velja å skriva eller teikna om eitt av fire tema:
1. Natur og klima: Korleis trur du naturen og klimaet vil endra seg? Kva håpar du kan skje? Kven meiner du har ansvaret for at det skal skje?
2. Transport: Korleis vil skuleelevar koma seg til skulen i framtida? Kva transportmiddel vil me bruka i det daglege – og når me skal på ferie?
3. Arbeid: Kva nye yrke vil me trenga i framtida? Kva trur du folk vil jobba med på heimplassen din i framtida? Kva håpar du at du kan jobba med, og kvifor?
4. Skule: Korleis trur du skulen vil vera i framtida? Kva er det viktig at elevane lærar i framtida? Og kven har ansvaret for at skulen skal bli best mogleg?
Du kan la deg inspirere av tekstane i Tid for ti 2025, der finn du mange ulike måtar å fortelja på.
Du kan laga det som ein faktatekst, eit lesarinnlegg eller ei historie frå framtida – alle sjangrar er velkomne!
Krav:
– Teksten må vera mellom 100 og 400 ord.
– Teksten må vera på nynorsk for å bli med i trekkinga av premiar. Om ikkje alt er rett, så går det fint! Me hjelper til med rettskrivinga på dei tekstane som blir publiserte!