Undervisningsopplegg: Granittgutta – TikTok-banden
Dette undervisningsopplegget er laga av Nynorsksenteret.
Før lesing:
Snakk saman om det dokker ser på framsida. Kva ser dokker, og kva trur dokker boka kan handle om?
Kva trur dokker TikTok-banden betyr?
Under lesing:
Set strek under dei orda eller setningane du meiner er med på å lage spenning eller ei skummel stemning.
Etter lesing:
Spørsmål:
– Kva ord streka dokker under? Kan dokker komme på andre «skumle» ord? Skriv orda på tavla.
– Kvifor er det så viktig at dei ikkje må lage lyd?
– Kva fordelar og ulemper trur du det er for Kristoffer å sitje i rullestol i denne situasjonen?
Skriveoppgåver:
Bruk eitt eller fleire av dei orda dokker skreiv opp på tavla, i ei forteljing som elevane skriv sjølv.
Skriv ei forteljing med tittelen «Den dagen eg oppdaga ein tjuv».
Legg gjerne igjen kommentarane elevar eller heile klassen har til utdraget:: Bruk Vurdering av utdraget her